Europromos is onderdeel van Zintuig.nl.- Relatiegeschenken groothandel en drukkerij. - E-mail: sales@zintuig.nl. Telefoon: 0031 35 6956000

Hoe creëer je de meest succesvolle stand tijdens een beurs?

Hoe val je op met relatiegeschenkenDe primaire doelstelling van beurzen is om diensten en goederen te promoten onder de doelgroep. Tijdens een beurs lopen er duizenden prospects langs standjes om informatie te zoeken over een bepaalde dienst of goed. Het is erg belangrijk om tijdens een beurs op te vallen. Bezoekers struinen uren over de beurs en zijn aan het eind van de dag al vaak vergeten van welk bedrijf ze de tas hebben ontvangen. Om deze reden is het belangrijk om een effectieve promotionele strategie te bedenken, zodat niet uw concurrent maar uw bedrijf een positie in het bewustzijn van de ontvanger vergaart.

Wat kunt u doen?

Het eerst wat u kunt doen, is het bepalen van een budget. Uw budget is het startpunt van uw relatiegeschenkenavontuur. Als u dit heeft bepaalt, is het eenvoudiger om op zoek te gaan naar relatiegeschenken, omdat u nu ook de prijzen van verschillende relatiegeschenken kunt combineren met de diverse hoeveelheden. Na het bepalen van uw budget kunt u op het internet zoeken naar geschikte relatiegeschenken. Denk na over uw huisstijl en op welke manier u deze huisstijl er het best uit kan laten knallen! Bij een beurs is het belangrijk dat uw relatiegeschenken origineel en onderscheidend zijn. Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit, vooral op een beurs waar het aanbod aan relatiegeschenken groot is. Ook kunt u inspelen op de behoeften van de bezoeker door bijvoorbeeld een flesje water te bedrukken met uw logo. Hetzelfde geldt voor het bedrukken van wijnflessen. Met deze informatie bent u aardig op de goede weg richting het creëren van een succesvolle stand. Val op en wees origineel!


Tags: succesvolle beurs
Geplaatst op: 17/01/2013 door: Bas