Europromos is onderdeel van Zintuig.nl.- Relatiegeschenken groothandel en drukkerij. - E-mail: sales@zintuig.nl. Telefoon: 0031 35 6956000
Dat ging lekker makkelijk! Dank voor de snelle service en de levering binnen 3 dagen, dat had ik niet verwacht.
Florien Kok - Boldino BVBA, Antwerpen
Bedrukte pennen zijn de meest populaire relatiegeschenken. Het is vaak mogelijk om de pennen op meerdere plekken te bedrukken. Het bedrukken van pennen biedt u dus ook enige vorm van creativiteit aan. Bovendien kunt u naast een bedrijfslogo ook kiezen voor een persoonlijke tekst. In een tekst kunt u uw waardering nog meer overbrengen. Kies voor wat het beste bij u past!
Het assortiment van Europromos is gecategoriseerd in 7 unieke categorieën, namelijk pennen, markeerstiften, stiften, kinderen, schrijf /verfdozen, rollerball pennen en kadosets. In dit ruime aanbod zit er altijd wel een geschikt relatiegeschenk voor u tussen. Pennen bedrukken is top!
Als u uw bedrijf wilt promoten dat moet een klein budget nooit een probleem zijn. Ook al hebt u een beperkt budget, u kunt het niet veroorloven om uw bedrijf niet te promoten. Promotionele pennen zijn het perfecte relatiegeschenk voor een klein budget. Goedkoop, maar ook zeer effectief. Met promotionele pennen krijgt uw bedrijf veel exposure.
Promotionele pennen versterken het merk van uw bedrijf vanwege de nuttigheid ervan. Het nut van het product wordt gelinkt aan uw bedrijf en dat zorgt voor een positieve gedachte over uw bedrijf. Het is de perfecte giveaway voor beurzen en evenementen, maar kunnen ook gewoon worden opgestuurd. Pennen zullen overal gebruikt worden, op school of op kantoor. Uw merknaam en logo zullen daarom duidelijk zichtbaar zijn en een grote groep consumenten bereiken. Pennen zijn er in alle soorten en maten en door de vele keuze is het mogelijk om een geschikte pen te vinden die past bij de doelgroep van het relatiegeschenk.
Er bestaat een kans dat uw klanten wel eens bij u op kantoor komen. Het is dan een gemiste kans als u relatiegeschenken niet gebruikt. U creëert een gevoel bij uw bedrijf, ook wel experience marketing genoemd, als u gebruikt maakt van relatiegeschenken. Er zijn vele verschillende relatiegeschenken zoals bekers, pennen met logo of visitekaartjes. Zoals gezegd is er veel aanbod, maar wat is nu het voordeel van relatiegeschenken? Waarom moet u hiervoor kiezen?
Als u met uw bedrijf een standhouder op een beurs bent, zijn relatiegeschenken een ‘must have’. Relatiegeschenken zijn een tastbare en relatief voordelige manier om uw naam onder de aandacht van een groot publiek te krijgen. Uit onderzoek Exhibit Surveys is gebleken dat gemiddeld 80% van de aanwezigen op een beurs bevoegd zijn tot het maken van een aankoopbeslissing. Tijdens een beurs is opvallen cruciaal. Met de volgende drie tips is het mogelijk om met uw beursstand op te vallen tussen het grote aanbod.
Schrijfwaren bedrukken is een vorm van promotie maken voor een bedrijf wat erg veel voorkomt. Veel soorten bedrijven maken hier gebruik van, u ziet bedrukte pennen en potloden op bijna elke toonbank of beursstand staan. Dit is een indicatie dat bedrukte pennen met een bedrijfsuiting een goed marketing instrument is. Ondanks de eenvoud van het artikel en de opdruk dient de klant toch goed op te letten welke uiting er gekozen wordt. Vaak volstaat een simpele zin als “de beste kapper van Antwerpen” met een telefoonnummer. Of een opdruk met enkel het bedrijfslogo zien de drukkers van Europromos ook vaak voorbij komen. Daarnaast is de kwaliteit en de leesbaarheid van de opdruk een belangrijke indicator van de afzender. Alle pennen die verkocht worden via Europromos worden in de eigen drukkerij bedrukt, het formaat waarin u kunt drukken staat bij elke pen aangegeven. Zo heeft u direct een duidelijke indicatie van de mogelijkheden die u heeft, een slogan alleen? Of ook uw logo met uw telefoonnummer of website. Het kan allemaal.
Jaarlijks worden er 20 miljoen pennen bedrukt met een logo en geleverd in België. Arjan van Poppel van Promo Biss, het tijdschrift van de Belgian Association of Promotional Products schrijft dit. " Een krantenadvertentie duurt maar 1 dag en kost het zelfde als een aanzienlijke oplage aan bedrukte pennen, daarnaast zie je een bedrukte pen nog elke dag. " Hij zegt "Er wordt soms meewarig gedaan over de bedrukte pennen. Het zou niet sexy zijn. Toch is er bijna geen ander promotiemiddel dat je naamsbekendheid zo breed uitdraagt. Je haalt overal wel eens je reclamepen boven om iets op te schrijven. Je vergeet hem en dan komt hij in handen van een nieuwe eigenaar. Een bedrukte reclamepen komt gemiddeld zeven keer in andere handen. Telkens toont iemand anders het merk op de pen aan andere mensen."